Login


User: Password:



Calendar de activitati

  [29.10.2012] Marti, 30 octombrie, la sediul biroului Success, camera 502 din incinta Facultatii de Stiinte Economice din cadrul Universitatii Dimitrie Cantemir, se va acorda cea de-a doua transa (1000 ron) a subventiei alocate membrilor grupului tinta. Lista beneficiarilor o gasiti aici.

  Termenul limita pentru incarcarea pe portal/depunerea proiectelor in forma tiparita la sediul biroului se prelungeste pana astazi, 26.10, la orele 18.00.

  [16.10.2012] Marti, 16 octombrie, la sediul biroului Success, camera 502 din incinta Facultatii de Stiinte Economice din cadrul Universitatii Dimitrie Cantemir, se va acorda prima transa (500 ron) a subventiei alocate membrilor grupului tinta. Lista beneficiarilor o gasiti aici.

  [08.10.2012] A inceput concursul de elaborare cereri de finantare, in vederea obtinerii premiilor pentru deschiderea unei firme/autorizarea ca PFA. Regulamentul il gasiti AICI.
ARHIVA



Parteneri






Colaboratori


Universitatea Crestina Dimitrie Cantemir, Facultatea de Stiinte Economice, Cluj Napoca


Pentru informatii detaliate despre celelalte programe cofinantate de Uniunea Europeana, va invitam sa vizitati www.fonduri-ue.ro



A.N.S.P.D.C.P

Numar inregistrare la Autoritatea nationala de supraveghere a prelucrarii datelor cu caracter personal: 18430

Selectarea grupului tinta

30 de someri vor fi selectati atat din randul absolventilor de studii liceale sau superioare care nu si-au gasit un loc de munca si nici nu continua studiile, cat si din randul persoanelor disponibilizate ca urmare a crizei.

Imagini de la selectarea grupului tinta puteti gasi in sectiunea Galerie foto/video




Informare si consiliere profesionala

Inainte de inceperea cursurilor de formare, somerii vor parcurge o activitate de informare si consiliere profesionala pentru o cat mai buna identificare a profilului psihologic, profesional si pentru o cat mai clara identificare a nevoilor de formare si a modului de adresare.


Selectarea formatorilor si elaborarea materialelor de curs

Pentru fiecare modul de curs sunt selectati formatori cu inalta tinuta profesionala si cu deosebita experienta in domeniu (atat traineri romani, cat si straini)


Modul training 1. Expert accesare fonduri structurale - de baza

In baza autorizarii CNFPA va fi derulat un curs de specializare cu cei 30 de cursanti in fiecare an, cu traineri romani. Pentru aplicatiile practice se va lucra cu sub-grupe de cate 15 cursanti. Se va finaliza cu o sesiune de evaluare si cu acordarea unui certificat CNFPA.


Modul Expert accesare fonduri structurale - avansat

Avand in vedere experienta deosebita a Italiei ca stat membru in ceea ce priveste accesarea fondurilor structurale si trainingurile de calitate deosebita pe care le livreaza partenerul transnational in multe state din UE in acest domeniu, se va continua modulul de accesare a fondurilor structurale cu un modul avansat, care va fi predat de traineri italieni, mobilizati de partenerul strain. Se va pune accent pe lectii invatate, exemple de bune practici, care sa ii ajute pe cursanti sa fie capabili sa aplice notiuni cat mai complete, cat mai actualizate si cat mai pragmatice in vederea accesarii cu succes a fondurilor.


Modul 2. Teme transversale - politici europene in domeniul cercetarii, inovarii, mediului inconjurator, dezvoltarii durabile si egalitatii de sanse

Temele transversale se regasesc in toate programele operationale si trebuie insusite la adevarata valoare. De asemenea, deschid perspectiva grupului tinta asupra altor programe de finantare precum Life, Natura, FP7. Modulul se va tine in Romania, dar cu participarea trainerilor italieni specializati pe teme transversale.


Modul training 3. Manager de proiect

In baza autorizarii CNFPA va fi derulat un curs de specializare cu cei 30 de cursanti in fiecare an, cu traineri romani. Pentru aplicatiile practice se va lucra cu sub-grupe de cate 15 cursanti. Se va finaliza cu o sesiune de evaluare si cu acordarea unui certificat CNFPA.


Modul 4. Aplicatii

Modulul va dura o saptamana, va fi organizat de partenerul transnational in Italia si le va permite cursantilor sa incununeze toate informatiile acumulate la modulele anterioare in Romania cu un modul intensiv de invatare aplicativa pe proiecte concrete. Tot cu aceasta ocazie vor avea de elaborat o aplicatie finala care sa includa toate notiunile de scriere si implementare de proiecte pe care le-au acumulat. Se vor organiza jocuri de rol pe proiecte si se vor face studii de caz pe proiecte de succes in care a fost implicat partenerul transnational sau alti beneficiari/specialisti italieni. Se vor acoperi costurile de transport, cazare si diurna pentru participanti. Consideram ca pentru grupul tinta, o astfel de oportunitate este deosebit de utila si stimulativa pentru invatare si cresterea sanselor de insertie pe piata muncii.


Consiliere, consultanta si asistenta pentru acces pe piata muncii

Avand in vedere finalitatea demersurilor din proiect, se va pune accent pe sprijinirea membrilor grupului tinta in gasirea unui loc de munca sau in deschiderea unei afaceri (PFA sau firma) Se vor urmari mai multe directii: crearea unei baze de date cu potentiali angajatori (firme de consultanta, beneficiari sau potentiali beneficiari de proiecte), oferirea de sprijin cursantilor pentru elaborarea unui CV, participarea la interviu, deschiderea unui PFA sau a unei firme, unde sa poata aplica tot ceea ce au invatat in modulele de formare din proiect.