Login


User: Password:



Calendar de activitati

  [29.10.2012] Marti, 30 octombrie, la sediul biroului Success, camera 502 din incinta Facultatii de Stiinte Economice din cadrul Universitatii Dimitrie Cantemir, se va acorda cea de-a doua transa (1000 ron) a subventiei alocate membrilor grupului tinta. Lista beneficiarilor o gasiti aici.

  Termenul limita pentru incarcarea pe portal/depunerea proiectelor in forma tiparita la sediul biroului se prelungeste pana astazi, 26.10, la orele 18.00.

  [16.10.2012] Marti, 16 octombrie, la sediul biroului Success, camera 502 din incinta Facultatii de Stiinte Economice din cadrul Universitatii Dimitrie Cantemir, se va acorda prima transa (500 ron) a subventiei alocate membrilor grupului tinta. Lista beneficiarilor o gasiti aici.

  [08.10.2012] A inceput concursul de elaborare cereri de finantare, in vederea obtinerii premiilor pentru deschiderea unei firme/autorizarea ca PFA. Regulamentul il gasiti AICI.
ARHIVA



Parteneri






Colaboratori


Universitatea Crestina Dimitrie Cantemir, Facultatea de Stiinte Economice, Cluj Napoca


Pentru informatii detaliate despre celelalte programe cofinantate de Uniunea Europeana, va invitam sa vizitati www.fonduri-ue.ro



A.N.S.P.D.C.P

Numar inregistrare la Autoritatea nationala de supraveghere a prelucrarii datelor cu caracter personal: 18430

Arhiva Calendar de activitati




  Regulament decont cheltuieli servicii de transport participanti

  In fiecare joi, de la orele 16.00, la sediul proiectului SUCCESS, din cadrul Universitatii Dimitrie Cantemir, Facultatea de Stiinte Economice, Str. Teodor Mihali, Nr.53, Et.5, Birou 502, are loc prezentarea proiectului, destinat tinerilor absolventi, care nu si-au gasit un loc de munca. Daca vreti sa aflati mai multe despre SUCCESS, direct de la echipa de implementare a proiectului, va asteptam cu drag!

  Lista punctaje obtinute concurs cereri de finantare

  Vineri, 28 octombrie, la sediul biroului Success, camera 502 din incinta Facultatii de Stiinte Economice din cadrul Universitatii Dimitrie Cantemir, se va acorda cea de-a doua transa (400 ron) a subventiei alocate membrilor grupului tinta. Lista beneficiarilor o gasiti aici.

   Lista inscrisi concurs cereri de finantare [12.10.2011]

   Erata regulament concurs cereri de finantare [10.10.2011]

   A inceput concursul de elaborare cereri de finantare, in vederea obtinerii premiului pentru deschiderea unei firme/autorizarea ca PFA. Regulamentul il gasiti AICI

   In perioada 25 septembrie - 2 octombrie, s-a desfasurat la Bologna, Regiunea Emilia Romagna Italia, Activitatea A11. Modul Training 4 Aplicatii.

   Pe 23 septembrie 2011 am acordat 33 de subventii (valoare individuala 400 ron) reprezentantilor grupului tinta care au frecventat toate activitatile proiectului. Lista beneficiarilor o gasiti aici.

   Incepand cu luna august are loc cursul de specializare Manager de Proiect, organizat de IC Consulting Cluj-Napoca, firma partenera in proiect.

    In perioada 25 - 31 iulie membrii grupului tinta au participat la cursurile si seminariile organizate in cadrul Modulului 2 "Teme transversale Politici europene in domeniul cercetarii, inovarii, mediului inconjurator, dezvoltarii durabile si egalitatii de sanse".

    Modulul "Expert accesare fonduri structurale si de coeziune europene-avansat" s-a desfasurat in perioada 20-29 iunie 2011, in cadrul Universitatii Dimitrie Cantemir, Cluj Napoca.

    In perioada 2-27 mai 2011 a fost organizat cursul "Expert accesare fonduri structurale si de coeziune europene-bazic", in incinta Universitatii Dimitrie Cantemir, Cluj Napoca. Cursul a fost structurat in 1/3 teorie si 2/3 aplicatii practice, destinat membrilor grupului tinta a proiectului. Examenul pentru obtinerea certificatului acreditat CNFPA a avut loc in data de 31 mai 2011, iar promovabilitatea a fost de 100%.

    In lunile martie si aprilie 2011 s-au selectat traineri si tutori de inalt profil profesional, pentru cele 4 module de formare profesionala integrata.

    In zilele de 25-26 si 28-30 martie 2011 s-a derulat Activitatea de Informare si Consiliere profesionala pentru 45 de participanti.

   In perioada 21-23 februarie au avut loc interviurile pentru selectarea grupului tinta<

   In cadrul proiectului au fost derulate campanii de informare privind benefiicile oferite de proiect. Imagini campanii

   Persoanele interesate pot completa formularul postat pe site si sunt invitate sa ne trimita un CV si o scrisoare de motivare la adresa proiect.success@aczconsulting.ro