Login


User: Password:



Calendar de activitati

  [29.10.2012] Marti, 30 octombrie, la sediul biroului Success, camera 502 din incinta Facultatii de Stiinte Economice din cadrul Universitatii Dimitrie Cantemir, se va acorda cea de-a doua transa (1000 ron) a subventiei alocate membrilor grupului tinta. Lista beneficiarilor o gasiti aici.

  Termenul limita pentru incarcarea pe portal/depunerea proiectelor in forma tiparita la sediul biroului se prelungeste pana astazi, 26.10, la orele 18.00.

  [16.10.2012] Marti, 16 octombrie, la sediul biroului Success, camera 502 din incinta Facultatii de Stiinte Economice din cadrul Universitatii Dimitrie Cantemir, se va acorda prima transa (500 ron) a subventiei alocate membrilor grupului tinta. Lista beneficiarilor o gasiti aici.

  [08.10.2012] A inceput concursul de elaborare cereri de finantare, in vederea obtinerii premiilor pentru deschiderea unei firme/autorizarea ca PFA. Regulamentul il gasiti AICI.
ARHIVA



Parteneri






Colaboratori


Universitatea Crestina Dimitrie Cantemir, Facultatea de Stiinte Economice, Cluj Napoca


Pentru informatii detaliate despre celelalte programe cofinantate de Uniunea Europeana, va invitam sa vizitati www.fonduri-ue.ro



A.N.S.P.D.C.P

Numar inregistrare la Autoritatea nationala de supraveghere a prelucrarii datelor cu caracter personal: 18430

Galerie foto - Anul 2


Expert accesare fonduri structurale si de coeziune europene – basic




Manager proiect




Expert accesare fonduri structurale si de coeziune europene - nivel avansat




Manager proiect




Modul training 1. Expert accesare fonduri structurale - bazic




Informare si Consiliere profesionala




Selectarea grupului tinta




Galerie foto - Anul 1

Aplicatii

In vederea transferului de bune practici, s-au organizat seminarii la care au participat atat profesori universitari: Giovanni Graziani (European College of Parma), reprezentanti ai autoritatilor de management regionale pentru programe finantate din FEDR si FSE, reprezentanti ai Agentiei Regionale pentru Cercetare ASTER, reprezentanti ai partenerului Warrant Group.




Acordare subventii

Au fost acordate 30 de subventii, fiecare in valoare de 400 ron net.




Modul 3. Manager de proiect

Formatorii care sustin acest curs sunt doamna Anca Miclea si domnul Gabriel Pop.Cunostintele solide in domeniu le-au dobandit prin participarea directa la implementarea proiectelor, indeosebi cele finantate din POSDRU si POR.Ca si la precedentele activitati de formare, cursantii au fost impartiti in grupe, atat pentru partea teoretica, cat si pentru cea practica.




Modul 2. Teme transversale – Politici europene in domeniul cercetarii, inovarii, mediului inconjurator, dezvoltarii durabile si egalitatii de sanse

Formatorii Gianluca Rossi si Elena Melotti, care au sustinut acest modul, sunt reprezentanti ai partenerului transnational din proiect, Warrant Group din Italia. Fiecare dintre ei se remarca printr-o experienta solida, fiind implicati direct in proiecte al caror specific a fost cercetarea si inovarea. Membrii grupului tinta au fos timpartiti in 2 grupe, fiecareia fiindu-i alocate 55 de ore, din care 33 de teorie si 22 de practica.




Modul Expert accesare fonduri structurale - avansat

Conform programei, cursul a fost organizat astfel: 23 ore teoretice, 47 ore aplicatii practice. Formatorul care a sustinut cursurile este domnul Andrea Floria, expert italian, cu experienta profesionala transnationala (România, Italia, Turcia), atât in scrierea si implementarea proiectelor cu finantare nerambursabila, cât si in oferirea de asistenta tehnica Autoritatilor de Management. In cadrul cursului s-a organizat o simulare, pentru a oferi cursantilor oportunitatea de a se confrunta direct cu diverse etape din ciclul de viata al unui proiect : identificarea nevoii clientului, stabilirea sursei de finantare, elaborarea proiectului, precum si evaluarea acestuia.




Modul training 1. Expert accesare fonduri structurale - bazic

Cursul s-a desfasurat conform programei de pregatire, formata din 66 de ore, din care 22 de ore instruire teoretica si 44 de ore aplicatii practice, fiind condus de dna Iolanda Marculescu, formator cu experienta in scrierea si implementarea de proiecte finantate din fonduri structurale si de coeziune, prin programele operationale din tara noastra. Examenul pentru obtinerea diplomei acreditate CNFPA s-a sustinut la data de 31.05.2011. Cursul s-a bazat pe metode interactive de predare, dupa cum se poate observa si din fotografiile alaturate:




Intalnire participanti

Pe data de 19 aprilie 2011 s-a derulat o intalnire cu reprezentantii grupului tinta al proiectului, incontextul Activitatii A6. Selectarea formatorilor si elaborarea materialelor de curs, in vederea prezentarii curriculei de formare si a formatorilor. La intalnire au participant persoanele din grupul tinta, care au avut posibilitatea sa faca cunostinta cu lectorii selectati pentru urmatoarele cursuri si module.




Interviuri pentru selectarea grupului tinta

In vederea selectarii grupului tinta, au fost derulate interviuri cu un numar de 66 persoane, dintre care 39 sunt femei, iar 27 sunt barbati. Au fost selectate 30 de persoane pentru grupa principala si 17 pentru grupa de rezerva. Selectarea membrilor grupului tinta s-a facut pe principiul primul venit primul servit, cu conditia cumularii punctajului minim de 80 de puncte (maximul fiind de 170 de puncte). Prezentam in continuare fotografii de la interviurile de selectare a grupului tinta, precum si din perioada promovarii oportunitatilor proiectului:




Selectarea grupului tinta



Conferinta de presa pentru lansarea proiectului




Pliante





Galerie audio


Stire Radio Renasterea - Proiectul SUCCESS [MP3]

60 de absolventi cu studii superioare din judetul Cluj care nu si-au gasit inca un loc de munca sau care au fost disponibilizati din institutii publice sau private au sansa de a deveni experti in accesarea fondurilor structurale si manageri de proiect. Acest lucru va fi posibil in cadrul unui proiect cofinantat din fondul social european, care isi propune atragerea si mentinerea pe piata muncii din judetul Cluj a unui numar cat mai mare de persoane, prin imbunatatirea capacitatii de ocupare a somerilor, mai ales a celor tineri si de lunga durata. Mai multe aflam de la managerul proiectului, Roxana Chesoi. Proiectul, care se va derula pe o perioada de doi ani, beneficiaza de un buget in valoare de peste doua milioane de lei, bani asigurati in cea mai mare parte din fondul social european, in cadrul programului operational sectorial dezvoltarea resurselor umane 2007-2013.